czwartek, 27 lutego 2014

Galeria: Haywagon i Wooden Cart od Lead Adventure.

W mijającym tygodniu miałem niewiele czasu, który mogłem przeznaczyć na hobby. Jednak przez ostatnie trzy noce udało mi się wygospodarować parę godzin, które zgodnie z zapowiedzią z zeszłego tygodnia przeznaczyłem na malowanie modeli Haywagon i Wooden Cart. Z recenzją modeli szanowne państwo-draństwo może zapoznać się TUTAJ i TUTAJ.

W czasie rozgrywek w Warheim FS wóz drabiniasty i furmanka pełnić będą rolę elementu terenu oraz barykady, a także scenografii do scenariusza wiejskiego Tabor.

Bardziej spostrzegawczy z pewnością zauważyli, że zmieniłem nieco podstawki. TUTAJ można zobaczyć poprzednią wersję. Pianka pod panele nie sprawdziła się i jako podstawki użyłem plastiku pozyskanego z pudełka po figurkach od Mantic Games.

Modele malowałem przy użyciu farb akrylowych od GW oraz chemii modelarskiej od MiG i Vallejo.

W przyszłym tygodniu prawdopodobnie nie znajdę czasu na malowanie ale jeśli się uda, to najpewniej pomaluję modele Żebraków od Lead Adventure.










Umieszczony powyżej obrazek powiększy się po kliknięciu!
Mam nadzieję, że praca się wam podoba. Zachęcam także do komentowania!


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz