środa, 25 listopada 2009

Warsztat: Pokutnik.

Rdza, czyli pierwsza praca z wykorzystaniem pigmentów firmy Vallejo.

Malowanie zacząłem od pokrycia 'stalowych listew' farbą Cold Steel firmy P3. Następnie nałożyłem niezbyt dokładnie pigment Burnt Umber Vallejo zmieszany z Battlefield Brown P3. Kiedy pigment wysechł rozjaśniłem krawędzie i 'nity' farbą Cold Steel firmy P3 i znów położyłem pigment, tym razem Brown Iron Oxide Vallejo zmieszany z Blazing Orange GW. Następnie kolejne rozjaśnienie, tym razem Cold Steel P3 zmieszany 1:1 z Mithril Silver GW. Ostatnią warstwę pigmentów położyłem jeszcze oszczędniej, tym razem mieszając pigment Burnt Sienna z Blazing Orange GW. Na koniec rozjaśniłem górne krawędzie Mithril Silver GW, dolne zaś przyciemniłem farbą Boltgun Metal GW i lekko przejechałem po nitach washem Devlan Mud GW.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz