sobota, 4 sierpnia 2012

Errata: Szczurogr klanu Skryre

Skaven na łamach Azylium zwrócił uwagę na brak zasad dotyczących ewentualnego zniszczenia zbrojnego ramienia Szczurogra klanu Skryre w wyniku Niewypału!. Stąd poniższa errata, precyzująca tę kwestię.
 
Szczurogr klanu Skryre:

Liczba modeli w drużynie:                0-1
Koszt rekrutacji:   
                              250 zk

Szczurogry klanu Skryre to kolejny z udanych projektów Spaczinżynierów z Klanu Skryre. Te, na szczęście nieliczne, bluźniercze stworzenia są efektem krzyżówek hodowanych przez Klan Moulder Szczurogrów oraz różnych mechanizmów i oręża, wspomaganych przez precyzyjnie odmierzane dawki Kamienia Przemian.
Klanowi Skryre udało się stworzyć zabójcze bestie bojowe, choć należy zauważyć, że Szczurogry są stworzeniami obciążonymi wadami, niemal zupełnie pozbawionymi rozsądku i świadomości. Ich niezwykłe pochodzenie sprawiło, że stały się całkowicie zależne od swych twórców we wszelkich kwestiach wymagających wysiłku umysłowego. Są dosłownie niezdolne do funkcjonowania bez kierownictwa innej istoty. Gdy w pobliżu nie ma dowódcy do ochrony którego zostały uwarunkowane zgodnie ze swoim oprogramowaniem wyłączają się. Na skutek brutalnego wychowania Szczurogry stają się niesamowicie zabójczymi przeciwnikami, chociaż łatwo ulegają dezorientacji, jeśli ich wrogowie zastosują taktykę nagłych ataków i ucieczek. Ich zdolność zarówno przyjmowania, jak i zadawania ran, jest dobrze znana i budzi powszechny niepokój pośród wrogów Szczuroludzi.

Charakterystyka Szczurogra klanu Skryre:

Szczurogr
Sz
WW
US
S
Wt
Żw
I
A
CP
Początkowa
6
3
1
5
4
3
4
3
5
Maksymalna
6
3
1
5
4
3
4
3
5

Broń/Pancerz: Szczurogry posiadają zdolność broń naturalna. Szczurogry nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
Zasady specjalne:
Duży cel, łuskowata skóra (4+), niezłomność, strach.
Konstrukt: Szczurogr klanu Skryre jest specjalnie zmodyfikowanym Szczurogrem, skonstruowanym i uwarunkowanym tak, by strzegł dowódcy Harcowników klanu Skryre. Jeżeli na początku tury Szczurogr klanu Skryre nie znajduje się w odległości do 6” od dowódcy automatycznie wyłącza się. Wyłączony Szczurogr klanu Skryre traktowany jest jak model Oszołomiony!. Ponadto, jeżeli dowódca zostanie Wyłączony z akcji! także model Szczurogra klanu Skryre uznaje się za Wyłączony z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączony w ten sposób z potyczki model nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na Tabelę Poważnych obrażeń.
Zbrojne ramię: W trakcie budowy Szczurogra Spaczinżynierowie klanu Skryre zastąpili jedno z dodatkowych ramion stwora ciężką bronią. W trakcie rekrutacji, zgodnie z wyborem gracza, model Szczurogra klanu Skryre zostaje wyposażony w Kulomiot, Miotacz Spaczognia, Moździerz Trującego Wichru lub Spaczmuszkiet (zobacz Rozdział XIIII: Ekwipunek). Ponadto, ponieważ Szczurogr klanu Skryre obsługuje skomplikowany i nieporęczny oręż, nie ma prawa biegać.
   Należy jednak pamiętać, że oręż Skavenów to broń równie niebezpieczna dla wroga co nieprzewidywalna dla obsługującego ją strzelca. Jeżeli w wyniku niewypału! zbrojne ramię Szczurogra klanu Skryre zostanie zniszczone, a model przeżyje eksplozję, to w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XIIII: Ekwipunek może zakupić i wyposażyć model Szczurogra klanu Skryre w Kulomiot, Miotacz Spaczognia, Moździerz Trującego Wichru lub Spaczmuszkiet.
Zwierzę: Szczurogry nigdy nie zdobywają doświadczenia.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza