wtorek, 14 sierpnia 2012

Warsztat: Mroczne Elfy: Niewolnicy.

Wczoraj, korzystając z wolnego popołudnia, udało mi się pomalować modele Niewolników służących w szeregach kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth do Warheim FS.

Figurki Niewolników złożyłem z części pochodzących z zestawu Empire Flagellant Warband oraz kilku bitsów (głównie oręża) pochodzących z innych zestawów.

Jako, że diorama z Mrocznymi Elfami przedstawia mury zdobytego miasta gdzieś na północy Imperium, modele Niewolników, podobnie jak prezentowanych wcześniej Wisielców, postanowiłem pomalować w barwy Nordlandu.

Użyte kolory, to podobnie jak w przypadku Wisielców:
  • Błękit to Regal Blue, Cygnar Blur Higlight P3, Ultramarines Blue i Skull White oraz Wash Devlan Mud.
  • Żółć to Vomit Brow, Golden Yellow, Sunburst Yellow i Skull White oraz Wash Gryphonne Sepia.
  • Czerwony to Mechrite Red i Blood Red oraz Wash Devlan Mud.
Natomiast do malowania bieli, użyłem tych samych farb, którymi malowałem modele Mrocznych Elfów:
  • Biel to Desert Yellow, Kommando Khaki, Bleached Bone i Skull White, na to rozwodniony wash Gryphon Sephia.
Przybrudzenia na szatach, to:
  • Washe: Gryphonne Sepia, Devlan Mud, Ogryn Flesh i Baal Red.
 


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz