sobota, 10 sierpnia 2013

Warsztat: Barbarzyńcy z Północnego Kisleva. Część 5.

Korzystając z chwilowego ochłodzenia, w akompaniamencie błysków i grzmotów, siadłem wczoraj późnym wieczorem do malowania Barbarzyńców z północnego Kisleva do Warheim FS.

Tym razem pomalowałem odzienie figurek w biało-czerwone i biało-niebieskie pasy. W tych samych kolorach pomalowałem tarcze, przy okazji ozdabiając je bitewnymi zniszczeniami. 

Ponadto, jako że właściciel modeli ma niebywałe szczęście do zdarzenia losowego 'kwaśny deszcz' zostawiłem na tarczach odpowiednie zacieki w kolorze brudnej zieleni.






Obrabiając powyższe zdjęcia zauważyłem, że bitewne zniszczenia na tarczach wymagają poprawy, jasne linie są zdecydowanie za grube. Poprawiłem to, a efekt państwo-draństwo może zobaczyć na zdjęciu poniżej.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów! 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia
graczy Mordheim i Warheim Fantasy Skirmish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz