sobota, 31 sierpnia 2013

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

W sierpniu na łamach bloga quidamcorvus opublikowałem 26 postów.

Sfotografowałem modele Mrocznych Wilków Ghouli oraz malowałem figurki Barbarzyńców z Północnego Kisleva

Rozpakowałem pudełko z Ware Piles Boxed Set i Wolsung Range Ruler od Micro Art Studio oraz otworzyłem blistry z figurkami War Priest oraz Lord of Torment od Avatars of War.

Wśród wpisów pojawiły się kolejne wydania Zebranych  tygodnia (#125#126 oraz #127 #128) oraz Subiektywne podsumowania tygodnia (#24#25#26 oraz #27 #28na Wrotach.

W sierpniu pracowałem także nad podręcznikiem do Warheim FS, a wśród wpisów pojawiły się zasady OrdynansaKapłana Mannana oraz Trefnisia. Opublikowałem także scenariusz Zabij mutanta i zamieściłem wpis z aktualizacją dotyczącą zdarzeń losowych.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz