wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

Ostatni miesiąc roku to 19 wpisów.

Zrecenzowałem modele Evil Trolls od Urmanski Studio.

Ukazały się oczywiście nowe wpisy z cyklu Zebrane z tygodnia (#142#143#144#145 #146oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#42#43#44 #45na Wrotach.

Ponadto opublikowałem pierwsządrugą i trzecią część wprowadzenia do WFS.

Pokazałem okładkę zaprojektowaną przez Thorasha.

Przy okazji publikacji 999 posta zamieściłem kolejny wpis z serii Panteon bogów Chaosu, tym razem zawierający informacje na temat Tzeentcha, Pana Przemian.

I w końcu udostępniłem nową edycję podręcznika do Warheim FS oznaczoną numerem 0.5.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz