piątek, 14 lutego 2014

Recenzja: Haywagon od Lead Adventures.

Dziś przygotowałem dla was krótką relację z rozpakowania kolejnego modelu od Lead Adventure, który trafił do mnie z prezentowaną tydzień wcześniej figurką Wilhelma von Shakespeara.

Przedstawiony poniżej model wozu drabiniastego w trakcie rozgrywek w Warheim FS pełnił będzie element terenu, a także scenografię do scenariusza wiejskiego Tabor.



Wóz drabiniasty zapakowany został jedynie w foliowy woreczek bez żadnej gąbki ochronnej, instrukcji składania czy ulotki z logo firmy. Nie wiem czy wynika to z faktu, iż model dołączony został do większego zamówienia, czy ze względu na spore rozmiary sprzedawany będzie w takim właśnie opakowaniu.

Opakowanie zawiera złożony z jedenastu części model wozu drabiniastego (BRU-TR-02 Haywagon (1)). Elementy modelu zostały odlane w białym metalu, a nieliczne nadlewki i linie podziału które zauważyłem były łatwe do usunięcia.

Kończąc recenzję można napisać, że wóz drabiniasty jaki jest, każdy widzi. Poszczególne elementy dość dobrze do siebie pasują, choć dla pewności burty i dyszel zamocowałem na wykonanych ze spinacza biurowego sztyftach. Faktura drewna jest poprawnie oddana, ponadto koła wykonane są znacznie bardziej proporcjonalnie niż te w wydaniu GW.

Podobnie jak w przypadku innych modeli z Lead Adventure jestem zadowolony z zakupu. Jedyny mankament na jaki mogę zwrócić uwagę to fakt, że wóz nie mieści się na podstawce rydwanowej, która ma rozmiar 50x100 mm, co nieco utrudnia wykorzystanie modelu jako zaprzęgu w Warheim FS.

I tak, zdaję sobie sprawę, że podobny model można wykonać samemu ponosząc znacznie niższe koszta, jednak obecnie kiepsko u mnie z wolnym czasem, a cena modelu zdecydowanie współgra z jego jakością.








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz