piątek, 28 lutego 2014

Podsumowanie miesiąca. Luty.

W lutym opublikowałem na blogu 24 wpisy.

Drugi miesiąc 2014 roku rozpoczął się na blogu publikacją nowych zaklęć Imperialnych Kolegiów Magii i Tradycji Magii Lodu oraz Magii Elfów i Ogrów do Warheim FS, nad którymi pracuje Sister of Mercy. W przygotowaniu są zaklęcia z pozostałych dziedzin. Udostępniłem także pierwszą erratę do ostatniej wersji podręcznika.

Luty to także kontynuacja malowania modeli od Lead Adventure. W ciągu czterech tygodni udało mi się pomalować, o ile dobrze liczę, 12 modeli: Archivist and Merchant, Wilhelm von Shakespeare and Pigs oraz Angry Woman, Plague Doctor and Rat Catcher, a także przygotować i pomalować Haywagon i Wooden Cart.

W ramach przybliżania szanownym czytelnikom historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu kolejne wpisy zawierające informacje na temat bogów rodziny PołudniowejMorra, boga umarłych i snów, jego żony Vereny, bogini nauki i sprawiedliwości oraz ich córek Myrmidii, bogini wojny i Shallyi, bogini leczenia i miłosierdzia.

W lutym na blogu zamieściłem także recenzje modelu Wilhelm von Shakespeare oraz pojazdów Haywagon i Wooden Cart od Lead Adventure.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#151, #152, #153 i #154) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#50, #51, #52 i #53) na Wrotach.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz