piątek, 21 lutego 2014

Recenzja: Wooden Cart od Lead Adventures.

Dziś przygotowałem dla was krótką relację z rozpakowania kolejnego pojazdu od Lead Adventure, który trafił do mnie z prezentowaną dwa tygodnie temu figurką Wilhelma von Shakespeara.

Przedstawiony poniżej model furmanki w trakcie rozgrywek w Warheim FS pełnił będzie rolę elementu terenu, a także scenografię do scenariusza wiejskiego Tabor.

Podobnie jak wóz drabiniasty, także furmanka została zapakowana jedynie w foliowy woreczek bez żadnej gąbki ochronnej, instrukcji składania czy ulotki z logo firmy. Nie wiem czy wynika to z faktu, iż model dołączony został do większego zamówienia, czy ze względu na spore rozmiary sprzedawany będzie w takim właśnie opakowaniu.

Opakowanie zawiera złożony z jedenastu części model furmanki (BRU-TR-01 Wooden Cart (1)). Elementy pojazdu odlane zostały w białym metalu, a nieliczne nadlewki i linie podziału które zauważyłem były łatwe do usunięcia.

Furmanka z racji swej konstrukcji jest nieco masywniejsza od wozu drabiniastego. Poszczególne elementy dość dobrze do siebie pasują, choć dla pewności burty zamocowałem na wykonanych ze spinacza biurowego sztyftach. Faktura drewna jest poprawnie oddana, ponadto koła wykonane są znacznie bardziej proporcjonalnie niż te w wydaniu GW.

Podobnie jak w przypadku innych recenzowanych wcześniej modeli z Lead Adventure jestem zadowolony z zakupu. Jedyny mankament na jaki mogę zwrócić uwagę to fakt, że fura nie mieści się na podstawce rydwanowej, która ma rozmiar 50x100 mm, co nieco utrudnia wykorzystanie modelu jako zaprzęgu w Warheim FS.

I jak napisałem już wcześniej, zdaję sobie sprawę, że podobny model można wykonać samemu ponosząc znacznie niższe koszta, jednak obecnie kiepsko u mnie z wolnym czasem, a cena modelu zdecydowanie współgra z jego jakością.


(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy
 i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).
 
Zapraszam do oglądania i komentowania!







 

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia
graczy Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz