piątek, 14 marca 2014

Warsztat: Znaczniki kosztowności i barykady, część 1.

Postanowiłem w końcu złożyć i pomalować znaczniki kosztowności, które w Warheim FS są odpowiednikiem znanych z Mordheim znaczników Spaczenia.

Do zrobienia znaczników kosztowności użyłem skrzyń i beczek, a także szkatułek oraz worków i koszy od Lead Adventure, które kupiłem razem z furmanką i wozem drabiniastym. Całość uzupełniłem beczkami i skrzyniami kupionymi na Allegro oraz różnymi częściami od Games Workshop.

W trakcie szukania bitsów do znaczników kosztowności znalazłem pięć kawaleryjskich podstawek z WH 40k, które postanowiłem wykorzystać i zrobić barykady, które również powstały z omówionych powyżej części.

Znaczniki kosztowności:


Barykady:



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz