czwartek, 14 listopada 2013

Rekrutacja: Siostry Sigmara, część 5. Siostra Bitwy II.

Druga z Sióstr Bitwy, która będzie służyć w szeregach Sióstr Sigmara do Warheim FS.

Nogi i korpus to bitsy z zestawu Basilean Paladins, a głowa pochodzi z zestawu Basilean Sisterhood, podobnie jak w przypadku wcześniej prezentowanych bohaterek. Oba zestawy wyprodukował Mantic. Prawe ramię i prawa dłoń z pistoletem to bitsy z wypraski Milicjantów, lewe przedramię i oręż to część z zestawu Bitewny Ołtarz Sigmara od GW. Z kolei relikwiarz pochodzi z WH 40k, sakwa z wypraski Mordheim, umieszczony na plecach miecz to bits z wypraski Imperialnych Rycerzy Zakonnych, a pieczęcie i naramiennik zrobiłem za pomocą GSu i Instand Mold.




Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

12 komentarzy:

  1. Jakoś nie trafiają do mnie te Nacycniki Sigmara, mimo ze sa bardzo ladnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innego pomysłu na zrobienie kobiecych korpusów nie miałem, a że rzeźbiarz ze mnie marny pozostało wykonanie płytowego stanika przy pomocy Instand Mold ;)

      Usuń
  2. Why is there a man beteen the sisters?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Because it is the Order of the Sisters of Sigmar to Warheim FS. The game Warheim FS takes place 500 years after the Mordheim. In Warheim FS Order of the Sisters of Sigmar was rehabilitated, reformed and attached to the Church of Sigmar.

      Usuń
  3. Dopakowane! Mi się baaardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, swietnie by wygladali jako warrior priesci sigmara. Sa pakerni, fajne naramienniki i 'obojczyki' i zakapturzone ryje, ale jako siostry sigmara obsysaja totalnie. 0 kobiecosci. Nacycniki nie wygladaja jak nacycniki, czemu nie uzyles normalnych cialek siostrzyczek ktore byly w zestawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Basilean Sisterhood zloze nowicjuszki.

      Usuń
  5. Fajnie, kiedyś zagrywałem się siostrami, mają swój klimat, ale tylko przeciw chaosowi, szacun za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...