wtorek, 31 marca 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #7: Ars moriendi, czyli Sztuka umierania.

Witam w siódmej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący między innymi bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, jak słusznie wywnioskowaliście po tytule posta, odbyły się sześć edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem szóstej edycji został Michał, który na swoim blogu DwarfCrypt opublikował wprowadzenie zawierające temat na marzec, czyli Ars moriendi, czyli Sztuka umierania... Temat ciekawy i o tyle niełatwy, że w odróżnieniu od większości poprzednich bardziej teoretycznych edycji wymagał praktycznego zaangażowania i poświęcenia większej ilości czasu. Niestety w przypadku Danse Macabre, będzie to odgrzewany kotlet, a może raczej odkopany trup, bowiem w tym miesiącu pomimo ambitnych planów nie udało mi się złożyć i pomalować modelu Monstrum Meistera Bergholtza, który miał być bohaterem #7 edycji FKB.


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.



***
Hersant von Naiveglaube splunął krwią na usłaną trupami posadzkę komnaty. Łowca czarownic oddychał ciężko, z trudem łapiąc śmierdzące zgnilizną, zatęchłe powietrze. Liczący dwadzieścia pięć lat mężczyzna jeszcze nigdy nie był tak zmęczony. Zdawało mu się, że minęły dekady odkąd wkroczył na dziedziniec przeklętej Twierdzy Pięciu. Pistolet i miecz poświęcone przez Wielkiego Teogonistę ciążyły w dłoniach, a stawy pulsowały tępym bólem, zaś zmęczone oczy z trudem odróżniały skryte w zapadającym mroku kształty.
- Widziałem twoje narodziny, hrabio Guntherze von Naiveglaube. - Głęboki jak grób głos odbił się echem od kamiennych ścian komnaty. - Obserwowałem narodziny twojego ojca oraz narodziny twojego dziada. Widziałem jak dorastasz i zostajesz łowcą czarownic. Widziałem twoje sukcesy i widziałem jak planujesz moje zniszczenie. Obserwowałem każdy krok, który stawiałeś na drodze do Twierdzy Pięciu. Jesteś tutaj ponieważ taka jest MOJA wola...
- Zniszczę cię Nekromanto, na Gniew Sigmara. Pokaż się. - Łowca czarownic wyciągnął przed siebie drżącą rękę w której dzierżył pistolet. - Nie ukryjesz się przed Ogniem Sigmara. - Niewidzące oczy szlachcica wypełniły się łzami, gdy von Naiveglaube bezradnie rozglądał się za swoim przeciwnikiem. - Co... Chcesz... Ze... Mną... Zrobić... - Łowca czarownik padł na kolana, czując jak opuszczają go siły...
- Cóż, najpierw cię zabiję. - Odrzekł Nekromanta, a jego śmiech odbił się echem od czarnych ścian Twierdzy Pięciu.
Widoczna na zdjęciach poniżej Twierdza Pięciu to diorama na której trzymam modele nieumarłych kompanii z rodu Von CarsteinKrwawych SmokówLahmiNekrarchów oraz Strigoi przeznaczonych do gry Warheim FS



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz