czwartek, 26 marca 2015

Rekrutacja: Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów, część 1. Bohaterowie - Łowca.

Jak zapewne zauważyliście ostatnio nie mam zbyt wiele wolnego czasu na malowanie Strażników dróg z Averlandu. Nieliczne wolne chwile wykorzystuję na przygotowywanie cyklicznych tekstów na bloga oraz prace nad podręcznikiem do Warheim FS

Mam nadzieję, że niebawem uda mi się powrócić do malowania Averlandczyków, a tymczasem rozpocząłem kolejną rekrutację.

Z zamiarem złożenia Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów do Warheim FS nosiłem się od dawna i dziś mogę wam pokazać Łowcę - pierwszy model, który służyć będzie w szeregach drużyny ludożerców z Gór Żałoby.

Jako bazę do prostej konwersji wykorzystałem model Ogre Hunter od GW, który wzbogaciłem o kilka bitsów (kuszę, kołczan z bełtami, maczugę ogrów, linę z hakiem i bukłak) pochodzących z zestawu Stonehorn.

Efekt końcowy możecie obejrzeć poniżej.
As you probably noticed recently, I have no free time, where I could paint Roadwardens from Averland. The few free moments to prepare regular text on blog and work on the rulebook to Warheim FS

I hope that soon I will be able to return to painting Averlandczyków, and in the meantime I started the next recruitment.

I was planning recruitment Ogres warband to Warheim FS for a long time, but only now did I realize the intention and that is why today I can show you the model Hunter - the first miniatures that will devour your enemies in the ranks of the warbands from Mountains of Mourn.

As a base for a simple conversion I used the model Ogre Hunter from Games Workshop, which I added a few extras (crossbow bolt quiver, mace ogres, rope with a hook and wineskin) from the box of Stonehorn.

The end result can be viewed below


 

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz