piątek, 25 listopada 2011

Warsztat: Zbrojni z Middenheim, część 7.

Prace nad Zbrojną kompanią z Middenheim powoli ruszyły do przodu. Udało mi się położyć podkład i pomalować skórę wojowników z Miasta Białego Wilka.

Skórę malowałem farbami Vallejo (Dark Flesh, Medium Fleshtone, Rose Brown, Flat Flesh, Basic Skintone, Rosa Salmon). To pierwsze modele malowane tymi farbami, więc nie wszystko wyszło tak, jak chciałem. Washe to Devlan Mud i Gryphon Sephia.

Ponadto, udało mi się pomalować włosy bohaterów. Użyłem do tego farb Bleached Bone, Astronomican Grey oraz Skull White. Washe to znów Devlan Mud i Gryphon Sephia.

Natomiast niektórzy ze stronników zapuścili zarost, który namalowałem używałem bardzo mocno rozcieńczonych farb Charadon Granite i Astronomican Grey.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz