środa, 2 maja 2012

Warsztat: Diorama Mrocznych Elfów, część 2.

Czasu niewiele, ale postęp jest.

Slawol na CofC skutecznie wjechał mi na ambicję i zmotywowany do działania poprawiłem kanały.

Do imitacji rur ściekowych wykorzystałem plastikowe rurki na które nawinięty był papier do kasy fiskalnej. Nawierciłem osiem otworów i włożyłem odpowiednio przycięty drut z metalowego spinacza, pręty ułożyły się w ośmioramienną gwiazdę. Część rur jest ponacinana przy wylocie, a druciki nie są zamontowane na stałe. Ponadto do jednej włożyłem szkielet. Inne pewnie też urozmaicę w mniejszym lub większym stopniu.

Na zwieńczeniu murów zbudowałem blanki i wstępnie rozmieściłem modele na dioramie.


Zapraszam do obejrzenia i komentowania!






Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz