sobota, 19 maja 2012

Warsztat: Diorama Mrocznych Elfów, część 6.

Wśród moich modelarskich narzędzi mam jedno. które znika, gdy jest najbardziej potrzebne...

Kilka lat temu postanowiłem zebrać do pudełka (przeźroczystego, które zostało mi komplecie kostek do RPG) popiół z kadzidełek. Popiół wykorzystywałem do mieszania z pigmentami, czy do wykańczania podstawek pod figurki i dioramy.

Kilka miesięcy temu pudełko zniknęło w szafie i pojawiło się trzy tygodnie później. Podobnie było dzisiaj, gdy chciałem nadać fakturę kamiennej ścianie, pudełko znów zniknęło w szafie. Korzystając z wolnego wieczoru posprzątałem więc szafę, niestety pudełka nie znalazłem. Zobaczymy, może wróci...

...wcześniej, używając kleju Wikol, piasku i trocinowych posypek przygotowałem dioramę dla Mrocznych Elfów do malowania:



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz