środa, 2 stycznia 2013

Szkielety i Upiory, część 3.

Skończyłem malować figurki Szkieletów i Upiorów do Warheim FS. Pomalowałem drzewce włóczni i broni dwuręcznej, skórzane pasy i sakwy, klejnoty oraz zrobiłem patynę na elementach z brązu. Poprawiłem też kilka baboli, które wypatrzyłem na zdjęciach.
Pozostało jeszcze dokończyć podstawki i kolejni Nieumarli stronnicy będą gotowi.

I tak jak obiecałem w poprzednim wpisie, zrobiłem także zdjęcia na jasnym tle.



(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy
 i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).

Zapraszam do oglądania i komentowania!





Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...