sobota, 30 listopada 2013

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

Listopad to miesiąc w którym opublikowałem 24 posty na blogu quidamcorvus.

Część postów poświęcona jest rekrutacji Sióstr Sigmara do Warheim FS. Wśród wpisów zamieściłem także zdjęcia Bitewnego Ołtarza Sigmara.

W listopadzie zrecenzowałem również model Domina of Torment od Avatars of War. 

Ponadto opublikowałem kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#138#139#140 i #141oraz Subiektywnych podsumowań tygodnia (#37#38#39#40 #41na Wrotach.

Zamieściłem na blogu także zaktualizowane zasady Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul oraz post zawierający informacje na temat poprawek, które pojawią się w kolejnej edycji podręcznika, propozycję okładki i wersję BETA podręcznika do Warheim FS.

Z kolei jeśli ktoś z szanownego państwa-draństwa prowadzi blog na którym publikuje wpisy związane z Warheim FS to powinien przeczytać TO ogłoszenie.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz