piątek, 10 kwietnia 2015

Recenzja: Darius the Blue, Wizard od Reaper Miniatures.

W pierwszej kwietniowej recenzji zapraszam szanowne państwo-draństwo do zapoznania się z zawartością kolejnego blistra od Reaper Miniatures.

Dziś, przygotowałem relację z rozpakowania kolejnej figurki, która na dioramie oraz w trakcie rozgrywek w Warheim FS pełnić będzie rolę Magistra Niebios władającego Magią Azyr.

Darius the Blue,Wizard zapakowany został przez ekipę z Reaper Miniatures w blister wykonany z tworzywa sztucznego i tektury, na którym umieszczono logo firmy, nazwę modelu oraz wszelkie inne niezbędne informacje.

Blister zawiera odlaną wraz z podstawką figurkę Darius the Blue,Wizard. Model odlany został w białym metalu. Nie zauważyłem praktycznie żadnych nadlewek, choć w kilku miejscach wyraźnie widoczna była linia podziału formy.

Autorem modelu jest Dennis Mize, a sama figurka, z uwagi na postawę i wyposażenie, świetnie nadaje się na Magistra Azyr. Przyszły Astromanta odziany jest w długie szaty, płaszcz z kapturem i wysoooki, szpiczasty kapelusz. Ponadto twarz maga zdobi długa broda, a w prawej ręce spoczywa zwieńczony smokiem kostur.

Reaper Miniatures większość swoich modeli odlewa wraz z podstawkami. Tak też jest z modelem Darius the Blue,Wizard, tym razem jednak nie usuwałem fabrycznej podstawki lecz wyciąłem odpowiedni otwór w kwadratowej, plastikowej podstawce 20x20 mm w której osadziłem figurkę.








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz