czwartek, 17 grudnia 2015

Warsztat: Fontanna Drętwej Wody, część 1.

Turniej turniejem (przy okazji zapraszam) ale jak szanowne państwo-draństwo Figurkowy Karnawał Blogowy sam się nie zrobi tym bardziej, że Sławek z Paint-Forge wysoko postawił poprzeczkę. Przynajmniej dla mnie, bo efektem wody jeszcze się nie bawiłem.


I znów wymyśliłem sobie, że przy okazji FKB zbuduję kolejny element terenu do Oldenlitz, miasta w którym kiedyś toczył będę kolejne potyczki na zasadach Warheim FS.


Możliwości było kilka, między innymi kanały, studnia i fontanna. Pierwszy wybór póki co jest zbyt duży, drugi z kolei zbyt mały. Wybrałem więc fontannę Drętwej wody, której pierwsze zdjęcia możecie zobaczyć poniżej.

Podstawa to pokryta gipsem płyta pleksi, na której naniosę fakturę bruku. Najszerszy element fontanny to plastikowa zakrętka ze słoika, kolejne elementy to plastikowe narzędzie dołączone do barierki Patrull z IKEA. Kolejny dowód na to, że zbieranie różnych różności się opłaca. W graniach rozsądku oczywiście.

Szkielety, to stare plastikowe modele od GW. Z tego samego zestawu pochodzą symbole czaszek, które umieściłem na drugim elemencie fontanny.

Ściany fontanny pokryłem masą modelarską w której za pomocą kamienia odcisnąłem fakturę... kamienia.

Szanowne państwo-draństwo zwróciło uwagę, że każdy element wykuty został w jednym bloku kamienia? Brawa dla mistrzów kamieniarzy z Oldenlitz. O ich kunszcie nie raz już pisałem we fragmentach fluffowych...




I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdkikwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz