sobota, 29 lutego 2020

Podsumowanie miesiąca. Luty.

lutym na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 27 postów, więcej niż w roku ubiegłym.

Miesiąc rozpocząłem od posumowania #65 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

Z kolei w ramach #66 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, którą prowadził Bahior z The Dark Oak poddałem renowacji warsztat, wymieniając na nowy od HobbyZone.pl.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o strukturze społeczeństwa, trunkach oraz kuchni i ubiorach Bretonni.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Ponadto, w środy w galerii zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu ukończone prace, wśród których znaleźli się Posłaniec Nocy oraz Nurgling i Trollobójca.

warsztatowe czwartki rekrutowałem kompanię Niziołków z Krainy Zgromadzenia oraz zaprezentowałem przygotowane do malowania Dom oraz Dom i Gospodę od Tereny do Gier.

W piątki zrecenzowałem Halfling Militia od Wargames Atlantic oraz Frostgrave Wizards i Frostgrave Soldiers II od North Star Military Figures i Farmyard Animals od Warlord Games.

A także zaprezentowałem nagrody ufundowane na turniej Warheim FS - Czar-Par przez Battle Models i Dark Art Studios oraz zaprezentowałem nową wersję podręcznika oraz turniejowy regulamin i scenariusze.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #464, #465, #466 oraz #467.

...oraz z życia Stefana #12 i Muzycznie #97.




I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu, pomimo całkowitego zablokowania na FB odwiedziliście DansE MacabrE nieco ponad 7k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Gardens of Hecate oraz Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Border Princes.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Rekrutacja: Niziołki z Krainy Zgromadzenia oraz Bretonnia, część 37 - Trunki i Galeria: Nurgling (5).

Na dzień 29022020 blog posiada 250 obserwatorów i 555 polubień na on FB oraz 3138 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Krzysztof K., Michał R., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Shawass, Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz