niedziela, 31 maja 2020

Podsumowanie miesiąca. Maj.

maju na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 28 postów, więcej niż w roku ubiegłym.

Udostępniłem zaktualizowaną wersję podręcznika oraz zdjęcia nagród na najbliższy turniej Warheim FS ufundowane przez Tiny Bastardz oraz SpellCrow.

galerii zaprezentowałem Wam zdjęcia Posłańca Nocy, Tyraleria oraz Pogromcę Gigantów i Magistra Magii.

A w ramach #69 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem kompanię Grasantów Chaosu (Niepodzielonego) do Warheim FS.

Ponadto w warsztacie napisałem kilka słów o konwersji modelu Smoczego Ogra oraz o Wiatraku młyńskim, który trafi do wsi Teufelsberg.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o relacjach Bretonni z sąsiednimi królestwami, w tym z Imperium, Jałową Krainą oraz Księstwami Granicznymi i Tileą.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W piątki na blogu zamieściłem recenzje Oda Head-Cleaver od Dark-Art StudiosLost kids no. 1 od Rotten Factory, Skull Altar od Games Workshop oraz Halfling Witch hunter od Tiny Bastardz i 108 Mushrooms Set od SpellCrow.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #477, #478, #479 oraz #480 i #481.

Ponadto na łamach bloga polecałem Wam wysłuchanie audiobooków Ekspansja: Gorączka Ciboli oraz Gry Nemezis James S.A. Corey dostępnych między innymi na Storytel...

...a także zdradziłem kolejne szczegóły z życia Stefana: #15.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 11k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz reddit.com oraz Gardens of Hecate.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #69: Umarł król, niech żyje król! oraz Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #57: Veni, vidi, vici! i Bretonnia, część 48 - Relacje z sąsiednimi królestwami - Imperium.

Na dzień 31052020 blog posiada 251 obserwatorów i 573 polubień na on FB oraz 3214 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Krzysztof K., Michał R., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Shawass, Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz