piątek, 31 lipca 2020

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

lipcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty, mniej niż w roku ubiegłym.

galerii pokazałem Wam zdjęcia Rynsztokowca, Ogara Chaosu, Trollobójcę oraz Niziołka, a także Pomnik Felixa i Gotreka.

A w ramach #71 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem Łowcę czarownic, którego TU wybrał Dziadu z Lasu.

Ponadto w warsztacie zaprezentowałem Wam dotychczasowy postęp przy budowie wsi Teufelsberg.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o ludności i polityce, o księciu Armandzie z Akwitanii oraz relacjach z sąsiednimi księstwami i barwach księstwa.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W piątki na blogu zamieściłem recenzje Rat-catcher od Otherworld Miniatures, Lavrack with mounted Raddos od ORZOL Studio oraz Luther od HeresyLab i Halfling Druid od Tiny Bastardz.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #485, #486 oraz #487 i #488.

Ponadto na łamach bloga polecałem Wam wysłuchanie audiobooków Karaibska Krucjata. Płonący Union Jack oraz Karaibska Krucjata. La Tumba de los Piratas. Marcina Mortki...

...a także zdradziłem kolejne szczegóły z życia Stefana: #17.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 12k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz reddit.com oraz Gardens of Hecate.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Lavrack with mounted Raddos od ORZOL Studio oraz Luther od HeresyLab i Pomnik Felixa i Gotreka.

Na dzień 31072020 blog posiada 251 obserwatorów i 585 polubień na on FB oraz 3264 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Krzysztof K., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz