czwartek, 9 lipca 2020

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #71: Chosen One. Część 2 z 2.
Galeria: Łowcy czarownic.
Gallery: Witch hunters.

Witam szanowne państwo-draństwo w drugim wpisie siedemdziesiątej pierwszej odsłony Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa czytającego blog DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze 7 września 2014 roku rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyło się siedemdziesiąt edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ

Gospodarzem siedemdziesiątej pierwszej edycji jest Pepe, który na swoim blogu Fantasy w miniaturze opublikował na początku miesiąca post z tematem przewodnim.

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.
***
Niedługo po moim wpisie, który znajdziecie TUTAJ, Krzysztof z bloga Dziadu z Lasu wybrał 3-ci z zaproponowanych przeze mnie modeli i tym oto sposobem, uzupełniłem szeregi łowców czarownic do Warheim FS o dwóch nowych bohaterów, a właściwie to zastąpiłem modele inkwizytora oraz łowcę czarownic pochodzących z Wh40k na modele bardziej pasujące mi do konwencji fantasy.

Z pewnością trudnością przypomniałem sobie jak ma malowałem łowców czarownic niemal dekadę temu, ale wydaje mi się, że udało mi się dość wiernie powtórzyć tamten styl, choć malowałem już zupełnie innymi farbami.

Przy okazji postanowiłem też modele trochę ubrudzić, aby nadać im trochę grimdarkowego stylu.
Soon after my entry, which you will find HERE, Krzysztof from the blog Dziadu z Lasu chose the third of the models I proposed and in this way, I supplemented the ranks of the witch hunters for Warheim FS with two new heroes, or actually replaced the models of the inquisitor and the witch hunter coming from Wh40k for models more suited to my fantasy convention.

Certainly, it was difficult for me to remember how I had painted witch hunters almost a decade ago, but it seems to me that I was able to repeat that style quite faithfully, although I already painted with completely different paints.

By the way, I also decided to make the miniatures a bit dirty to give them a little grimdark style.


I na osobnych zdjęciach wybrany przez Krzysztofa model łowcy czarownic oraz Inkwizytorka, którą także pomalowałem.
And on separate photos, the model of the witch hunter chosen by Krzysztof and Inquisitor, which I also painted.


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz