czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

grudniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 25 postów.

galerii znalazł się Rydwan, Karawan, Bukanier i Pasterz, a także Dom i Spichlerz i Spichlerz.

Opublikowałem wpis w ramach grudniowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego/Świątecznej Wymiany Figurkowej: Papier dla Niemca. 

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Brionne: Książe Teodoryk z Brionne, Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa oraz Znaczące miejsca i Carcassonne: Kraina, a także Ludność i polityka.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W ramach warsztatowych czwartków rekrutowałem Kroxigora oraz Rydwan do drużyny Jaszczuroludzi z Lustrii.

piątki na blogu zamieściłem recenzje Luxury Privy od SpellCrow, Christmas Monstrous Bulb od Scibor MM oraz Giant Spiders od Wargames Atlantic i Tom the Torturer from HQResin.

Ponadto poleciłem Wam wysłuchanie pierwszego i drugiego tomu serii Głębia autorstwa Marcina Podlewskiego oraz opublikowałem podsumowanie roku na Storytel.

Zamieściłem #100 wydanie cyklu muzycznie oraz #022 odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 15k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Gardens of Hecate oraz Wargame Terrain.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Galeria: Teufelsberg. Dom II. oraz Galeria: Papier dla Niemca. i Recenzja: Giant Spiders od Wargames Atlantic.

Na dzień 31122020 blog posiada 252 obserwatorów i 671 polubień na on FB oraz 3382 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michał Sz., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz