piątek, 1 stycznia 2021

Podsumowanie 2020 roku na blogu DansE MacabrE.

Dzień podły,

Jak szanownemu państwu-draństwu minął 2020 rok? A może ciekawi Was jak miniony rok minął na DansE MacabrE? Jeśli czytacie ten wpis to z pewną dozą nieśmiałości mogę założyć, że trochę tak.

Cóż, z powodu pandemii nie odbyły się planowane na marzec, a później na październik turnieje Warheim FS. Kolejny termin, to będzie myślę maj lub czerwiec 2021, ale zobaczymy czy się uda - gdybyście chcieli wziąć w nim udział to obserwujcie TEN wątek na Forum Warheim FS.

I to chyba byłoby tyle ze złych nowin dotyczących hobbistycznej części mojego życia. Reszta bez zmian, czyli szklanka wciąż do połowy pełna, więc przyzwyczajony do trudności jakość sobie radzę.

Cieszy mnie, że pomimo pandemii Warheim FS nie umarło, a Wam chce się grać w grę - choćby w Krakowie, gdzie zebrało się kilku miłośników uniwersum Warhammer Fantasy w skirmishowej odsłonie.

Co do samego bloga, to udało mi się zrealizować plany związane z Zebranymi z tygodnia, czyli napisałem #500 wydań i zamknąłem cykl, a zaoszczędzony czas mogę poświęcić na choćby czytanie i pomoc przy redakcji książek, które dzięki wysiłkowi wydawnictwa Copernicus Corporation i wy będziecie mogli przeczytać. 

Z kolei Storytel podsumował mój rok na portalu i okazała się, że także całkiem sporo audiobooków udałe się wysłuchać, więc i pod tym względem nie był to zły rok.

Zakończyłem także publikowanie wywiadów w ramach serii Między Młotem a Kowadłem, nowych blogów na Wrotach nie przybywa, gdybym jednak kogoś nie przepytał, a chciałby być przepytany to niech odezwie się do mnie, da się załatwić.

Jak pewnie się domyślacie częstotliwość moich gier nie wzrosła, ale udało mi się skończyć makiety wsi Teufelsberg oraz pomalować kilka kolejnych kompanii. Więc pod względem modelarskim, ten rok mogę uznać, za jeden z bardziej udanych. 

Pandemia nie sprzyja także WFRP, choć tutaj raczej wątpię, by nawet w normalnych warunkach znajomi zdołali się zmobilizować i zebrać na kilka sesji, więc ten temat już chyba na dobre można odłożyć na półkę.

FB odblokował DansE MacabrE więc spamuję Was niemal codziennie zdjęciami nowych i starych prac publikowanych danego dnia na blogu, natomiast pełne kalendarium możecie śledzić TU.

Póki co Figurkowy Karnawał Blogowy wciąż trwa, jak do tej pory nie opuściłem żadnej z 75 edycji, a Elminowi z bloga Paint for the Paint God udało się nawet zorganizować V Świąteczną Wymianę Figurkową, co prawda nie otrzymałem swojego modelu, a udało mi się wysłać prezent Bartoszowi.

Podsumowując to podsumowanie, w niektórych kwestiach bywało lepiej, a w innych gorzej. 
Jeśli kogoś interesuje co będzie się działo z Warheim FS oraz DansE MacabrE to wiecie gdzie znaleźć informacje.


Planów na Nowy Rok nie robię, zobaczymy co przyniesie życie. Zamierzam dalej malować modele i budować makiety, czytać książki i słuchać audiobooki i jeśli się uda to zagrać parę razy w Warheim FS. No i chciałbym popracować trochę nad podręcznikiem do gry.

Równie podłego 2021 roku życzę szanownemu państwu-draństwu!

Zdrowia
qc

Podsumowania miesiąca

I - II - III

IIII - V - VI

VII - VIII - IX

X - XI - XII

Podsumowania miesiąca

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michał Sz., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz