sobota, 31 lipca 2021

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

lipcu na DansE MacabrE opublikowałem 29 postów

Miesiąc rozpocząłem od podsumowania czerwcowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego. Wziąłem także udział w #083 odsłonie wydarzenia, a odpowiednie wpisy znajdziecie TUTAJ oraz TUTAJ.

W lipcu wziąłem także udział w POniedziałkowym POdcaście, a także opublikowałem nową wersję podręcznika oraz relację z potyczki w Warheim FS.

galerii znalazły się zdjęcia Saurusa, Niewolnika, Białego Lwa, Przepatrywacza oraz II i III Lasu.

W warsztacie rekrutowałem lansjerów i oblężników z Remas Psów Wojny  oraz zrecenzowałem Wilhelm Von Tell i Crossbowmen with pavisses od Lead Adventure oraz Ogre Mercenary i Barbarian Chieftain od Rotten Miniatures, a także Mydło do pędzli od Craft Toolbox.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Księciu Folcardzie z Montfortu, Relacjach Montfortu z sąsiednimi księstwami i barwy księstwa oraz Znaczących miejscach Montfortu, a także o Mousillon.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Ponadto wróciłem do pisania podsumować tygodnia na Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #001 oraz #002 i #003. 

Zamieściłem także #029 odcinek z życia Stefana oraz #102 wydanie cyklu Muzycznie.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 25k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #82: (za)pasy oraz Figurkowy Karnawał Blogowy. Podsumowanie #82 edycji i Galeria: Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu. Bohaterowie - Biały Lew.

Na dzień 31072021 blog posiada 255 obserwatorów i 769 polubień na FB oraz 3535 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Michał G., Tomasz G., Piotr F., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz