poniedziałek, 7 lutego 2022

Storytel: Mój własny diabeł. Mike Carey.

Dawno nie pisałem o audiobookach, których słucham na Storytel
, a tych w ostatnim czasie przewinęło się trochę. Dziś mam dla Was kilka słów na temat pierwszego tomu kryminalnej serii, której głównym bohaterem jest Feliks Castor.

Storytel na swojej stronie o audiobooku Mój własny diabeł, Mike Careya napisał w następujący sposób:

Felix Castor to prywatny egzorcysta; jego podwórkiem jest Londyn. Praca pogromcy duchów ma swoje zalety – płacą dobrze, człowiek nigdy się nie nudzi – ale istnieje też ryzyko: wcześniej czy później jakiś duch okazuje się silniejszy.
Próbując wycofać się z zawodu, Castor przyjmuje pozornie łatwe zlecenie pozbycia się ducha nawiedzającego jedno z londyńskich archiwów – w końcu musi z czegoś żyć. Lecz teoretycznie proste egzorcyzmy wkrótce zmieniają się w rozgrywki pod tytułem „Kto Pierwszy Załatwi Castora”, w których o główną nagrodę walczą duchy i demony.
Nic nie szkodzi: Castor umie sobie radzić z umarłymi. To żywi go wkurzają…

Nie zdradzając wiele z fabuły można napisać, że akcja powieści osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości gdzie po Londynie chodzą zombie, duchy i demony, a główny bohater łączy w sobie profesję detektywa i egzorcysty.

Mnie powieść wciągnęła na tyle, że z przyjemnością przesłuchałem kolejne cztery tomy, ale opinie o książce są różne, co możecie sprawdzić czytając recenzje opublikowane na histmag.org oraz sweeciak.pl i granice.pl

W chwili gdy piszę tego posta, audiobooka oceniło 1169 osób, a w 5 stopniowej skali produkcja otrzymała ocenę 4.38

Audiobook na łamach serwisu Storytel znajdziecie TUTAJ.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz