poniedziałek, 28 lutego 2022

Podsumowanie miesiąca. Luty.

lutym na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

Napisałem kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków Mój własny diabeł oraz Błędny krąg Mike Careya.

galerii opublikowałem zdjęcia Kapitana z Ostlandu, a także kolejnego Elfa Wysokiego Rodu oraz Skinka Kameleona i Grasanta ChaosuGrasanta Chaosu do Warheim FS.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego podsumowałem prace nad drugim modułem. 

Zrecenzowałem modele herr Vogel the Mutant od Dunkeldorf Miniatures, Rotten Barbarian No 1 od Rotten Factory oraz Val´Zarius Lord of Fatality od MOM Miniaturas i Cannon Donner Karl with Cannon crew od Lead Adventure.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w styczniu mogliście poznać bliżej Dominium Zielonoskórych (Łooomot Azhaga! oraz Łooomot Grimgora!), a także Twierdzom Krasnoludzkim (Barak Varr oraz Karak Azgal).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #031#032, #033 oraz #034. 

Zamieściłem także kolejny odcinek z życia Stefana oraz Muzycznie.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, Drzewa owocowe oraz Galeria: Zbrojna kompania z Ostlandu. Kapitan, bohater i Recenzja: Val´Zarius Lord of Fatality od MOM Miniaturas.

Na dzień 2802022 blog posiada 255 obserwatorów i 852 polubienia na FB oraz 3715 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Zygmunt G., Piotr S., Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz