wtorek, 31 maja 2022

Podsumowanie miesiąca. Maj.

maju na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 26 postów.

Na blogu opublikowałem relację z turnieju Warheim FS - xXx oraz raport bitewny z rozgrywki w Warheim FS.

galerii opublikowałem zdjęcia Włócznika Elfów Wysokiego RoduJeźdźca Zimnokrwistych z Lustrii oraz Odrzuconego Grasantów Chaosu do Warheim FS Val´Zarius Lord of Fatality od MOM Miniaturas, którego pomalowałem w ramach majowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim.

Zrecenzowałem modele i zestawy Temple Basing Kit od AlienLab Miniatures, Walentyna the Pathfinder (AX107) od Heresy Lab oraz Drunkard Dwarf od Scibor MM i GM Wilderness & Woodlands Terrain Kit od the Army Painter.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w marcu mogliście poznać bliżej Twierdze Krasnoludów (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnego na Storytel audiobooka Ekspansja: Upadek Lewiatana. James S.A. Corey.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #043#044, #045 oraz #046, a także udostępniłem kolejny odcinek Z życia Stefana...


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 5k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #93: Młoty i Topory! oraz Relacja: Turniej Warheim FS - xXx, Sosnowiec 23.04.2022 i Galeria: Jaszczuroludzie z Lustrii. Stronnik - Jeździec Zimnokrwistych I - kawalerzysta.

Na dzień 31052022 blog posiada 254 obserwatorów i 860 polubień na FB oraz 3802 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Arkadiusz Ś., Maciek K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz