niedziela, 8 maja 2022

Raport #044

Zapraszam do lektury #044 wydania Raportu, podsumowującego miniony tydzień na Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model tygodnia:

Knight of the Realm od Borgnine Borgnine's Miniature Painting.

Galeria:

  • Gonzo na Black Grom Studio udostępnił zdjęcia Ogrów do Argatoria.
  • Borgnine na Borgnine's Miniatures Painting pomalował kolejnego Rycerza Próby do WFB.
  • Na DansE MacabrE opublikowałem zdjęcia kolejnego Włócznika Elfów Wysokiego Rodu do Warheim FS.
  • Z kolei Demi Morgana pomalował Undead Chariot do WFB.
  • Michał na DwarfCrypt pochwalił się zdjęciami Sōhei Monk do Test of Honour/Ronin.
  • Potsiat na łamach Gangs of Mordheim zamieścił zdjęcia Deadwalker Zombies do Warhammer Quest Cursed City. 
  • Ufo na swoim blogu Krawaciarze pochwalił się armią Galów do Basic Impetus 2.0.
  • Maniex na Maniexite zamieścił zdjęcia modelu Kai - Shiba Inu Cleric.
  • Zaś koyoth na łamach bloga shadow grey udostępnił zdjęcia krasnoluda na szczudłach.
  • Telamon na Vae Victis opublikował zdjęcia modelu Grenadier, 303. Infanterie-Division "Döberitz" od RKX Miniatures.

Recenzje:

  • Na DansE MacabrE zrecenzowałem zestaw Temple Basing Kit od AlienLab Miniatures

Figurkowy Karnawał Blogowy:

  • Krzysztof na blogu Dziadu z Lasu podsumował kwietniową edycję FKB, z kolei temat #093 edycji znajdziecie na DansE MacabrE.

Raporty bitewne:

  • Na DansE MacabrE opublikowałem relację z turnieju Warheim FS - xXx.

Inne:

  • Na DansE MacabrE podsumowałem kolejny etap budowy stołu z ruinami Mordheim oraz napisałem kilka słów na temat krasnoludzkiej kopalni Góra Gunbad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz