poniedziałek, 31 lipca 2023

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

lipcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia Trolla Chaosu, Myśliwego oraz Rydwanu i Pomiotu Chaosu.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Upiorów, Zombie, a także Czarnych Rycerzy (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Wybrane figurki od Heresy Lab, People from the Docks No1 od Rotten Factory oraz The Moonument od Dunkeldorf Miniatures i Pirate od MOM Miniaturas.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooka Storytel: Zabójca Trolli. William King oraz Storytel: Gleba. Michał Śmielak.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 7.5k razy.

Na dzień 31072023 blog posiada 255 (-1) obserwatorów i 932 (+1) obserwujących na FB oraz 3934 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz