wtorek, 31 października 2023

Podsumowanie miesiąca. Październik.

październiku na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

Opublikowałem relację z turnieju Warheim FS - Zwölf.

galerii opublikowałem zdjęcia KapitanaAmelii Airhart oraz Rzeźnika i Prezbitera Sigmara.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Magistra MagiiPrezbitera Sigmara oraz InżynieraSierżanta i Adiutanta.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Dwarven Organ Gun wraz z Załogą oraz Dwarven Giant Cannon od Scibor MM i Foot Sergeants with Spears 1 od Footsore Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7k razy.

Na dzień 31102023 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 932 (-1) obserwujących na FB oraz 4005 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz