sobota, 27 lipca 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #119: Druga szansa.
Warsztat: Wojownicy Burzy.
Workshop: Warriors of Storm.

Witam szanowne państwo-draństwo i zapraszam do lektury wpisu opublikowanego w ramach sto dziewiętnastej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa czytającego blog DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze 7 września 2014 roku rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyło się sto osiemnaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ.

Gospodarzem sto dziewiętnastej edycji jest Bahior, który na swoim blogu The Dark Oak opublikował na początku miesiąca post z tematem przewodnim lipcowej edycji - Druga szansa.

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
Po wydaniu przez GW pudła Skaventide zmieniłem swoje podejście do AoS-owych Stormcastów.

O ile pierwsze figurki wojowników Sigmara nie zdobyły mojej sympatii, to ostatnie ich wydanie spodobało mi się na tyle, że postanowiłem złożyć sobie kompanię Wojowników Burzy i napisać zasady do Warheim FS.
After Games Workshop released the Skaventide box, I changed my approach to Age of Sigmar Stormcasts.

While the first Sigmar warriors miniatures didn't win my sympathy, I liked their latest release enough that I decided to put together a Storm Warriors company and write the rules for Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz