piątek, 9 listopada 2012

Recenzja: Beggars od Lead Adventure.

Zainteresowany ciekawą ofertą firmy Lead Adventure trafiłem na stronę polskiego esklepu BattleBear, gdzie zamówiłem kilka interesujących mnie figurek, które docelowo będą pełnić rolę Najemnych Ostrzy, Motłochu (zasady specjalne Motłochu powinny pojawić się przed końcem roku, ale ręki sobie uciąć nie dam), czy w końcu modeli występujących w Zdarzeniach Losowych w Warheim FS.

Modele zostały zapakowane firmowo w przeźroczyste blistry, które oprócz figurek i okrągłych podstawek zawierają także gąbkę, która ma chronić zawartość. Wewnątrz znajduje się także ulotka z logo firmy i niezbędnymi informacjami.

Pierwszy blister, który rozpakowałem, zawiera dwie figurki Żebraków (BRU-08 Beggars (2)).
Modele zostały odlane w białym metalu, nie zauważyłem nadlewek, a linie podziału formy są nieliczne i widać je dopiero po nałożeniu washa. Figurki zostały wyrzeźbione z pomysłem i posiadają dużą ilość detali.





Gdy zamawiałem część modeli, nie było ich jeszcze w ofercie sklepu jednak ekipa z BattleBear bez problemu sprowadziła je dla mnie. Tak więc, jeśli macie jakieś upatrzone modele, a nie chcecie lub nie możecie sprowadzić ich ze strony producenta, zawsze można spróbować i napisać BattleBear.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz