czwartek, 10 października 2013

Fortified Manor House, część 2.

Może i inni operatorzy mają małego transfera ale Neozdrada cierpi na impotencję i kiedy trzeba, to nie może.

A skoro pracownikom pomarańczy udało się postawić Neozdradę na nogi, a ja już sobie ponarzekałem to pozwolę sobie wrzucić zdjęcia makiety Fortified Manor House wraz z nową podstawą. Poprzednia podstawa pod dioramę nie do końca mnie zadowalała. Za to z nową makieta rzeczywiście wygląda jak dwór obronny.

W ogrodzie posadziłem też jedno drzewo z zestawu Citadel Wood. Pień trzyma się podstawy za pomocą magnesu, dzięki czemu można drzewo usunąć jeśli będzie przeszkadzać w trakcie gry. Podobnie muszę zrobić z makietą lasu.

Niebawem powinny pojawić się kolejne zdjęcia makiet z nowymi podstawkami.

(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy
 i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).


Zapraszam do oglądania i komentowania!








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim Fantasy Skirmish na FB,
 dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim Fantasy Skirmish.

10 komentarzy:

  1. Wygląda super. Masz jakąś kolorystykę rozkminioną do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się na taką kolorystyką:

      https://www.facebook.com/media/set/?set=pcb.10151875591070339&type=1

      Usuń
  2. Bardzo dobre. Czekam na jakieś pierwsze maznięcia. Sam mam tą makietkę do pomalowania, ale nawet nie zacząłem jej sklejać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zabiorę się za malowanie poprawię jeszcze podstawki w pozostałych makietach.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba nowa podstawka - nadaje całości nie tylko bardziej obronny, ale i - z jakiegoś względu - ponury charakter.

    Aż się prosi o rozegranie oblężenia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.

      Właśnie z myślą o tym scenariuszu budowałem nową podstawę.

      Usuń
  4. Takie malowanie będzie dobre. Kapitan Hak: Ponury - tak, jak jakieś stare,zapomniane dworzyszcze w lesie;) Nieźle się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo interesująco. Bardzo podoba mi się zlokalizowanie tego małego domeczku w murze obronnym. Czekam na finalne malowanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...