czwartek, 31 października 2013

Podsumowanie miesiąca. Październik.

Październik to 28 wpisów na blogu quidamcorvus.

W mijającym miesiącu przygotowałem do malowania makiety (Arcane RuinsChapel i Garden of MorrCitadel Wood oraz Fortified Manor House i Skullvane Manse) przeznaczone do gry w scenariusze poza murami.

I zrecenzowałem stojak na narzędzia i pędzle od HobbyZone oraz otworzyłem blisty z modelami Dwarf Messenger od Mirliton SG i Dire Harpy of the Apocalypse oraz Berserker Lord with Great Weapon od Avatars of War.

Rozpocząłem także rekrutację Sióstr Sigmara do Warheim FS.


W ramach cyklu Zebrane z tygodnia ukazały się wpisy #134#135#136 #137, opublikowałem także kolejne Subiektywne podsumowania tygodnia (#33#34#35 #36na Wrotach.

Ponadto, w październiku ukazał się wpis zawierający zdjęcie witryny. To właśnie ten post został wyświetlony największą ilość razy w historii bloga.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz