piątek, 11 października 2013

Recenzja: Dwarf Messenger od Mirliton SG.

Dzisiaj mam dla państwa-draństwa ciekawostkę. Jakiś czas temu na allegro kupiłem model Dwarf Messenger firmy Mirliton SG, który będę wystawiał jako Gońca podczas rozgrywek w Warheim FS.

Model otrzymałem zapakowany firmowo w przeźroczysty blister. Wewnątrz znajdowała się odlana wraz z podstawką figurka, zabezpieczona przed uszkodzeniem gąbką. Z kolei na odwrocie opakowania umieszczone zostały ostrzeżenia i inne niezbędne informacje.

Blister zawiera jedną figurkę Krasnoludzkiego Gońca (Dwarf Messenger). Jednoczęściowy model odlano w białym metalu wraz z podstawką. Nie zauważyłem większych nadlewek, a linie podziału były łatwe do usunięcia. Po oczyszczeniu modelu usunąłem część metalowej podstawki i za pomocą sztyftów umieściłem figurkę na kwadratowej podstawce 20x20 mm.

Krasnoludzki Goniec nie poraża jakością rzeźby ale należy pamiętać, że wzór ma już wiele lat. Najsłabsze elementy modelu to prawa dłoń oraz broda i włosy. Pozostałe części prezentują się nieco lepiej. Krasnolud jak przystało na gońca jest lekko ubrany, uzbrojony jest w przypasany do pasa sztylet, a w lewej dłoni ściska zwój z wiadomością.





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz