poniedziałek, 31 marca 2014

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

W marcu zamieściłem na łamach bloga 28 postów.

Trzeci miesiąc 2014 roku to zakończenie prac nad nowymi  zaklęciami do Warheim FS z dziedzin Nekromancji i Domeny Nehekhary, Spaczmagii oraz Magii Łooomotu! i Magii Pradawnych. Z kolei TUTAJ znajduje się wpis zawierający odnośnik do pliku pdf ze wszystkimi dziedzinami magii nad którymi pracowała Sister of Mercy.

Marzec to także kontynuacja malowania modeli od Lead Adventure i publikacja zdjęć prac skończonych w ubiegłych 2013 rokuUdało mi się pomalować modele Żebraków oraz Znaczniki kosztowności, a także zamieścić zdjęcia Zbrojnych służących w szeregach Barbarzyńców z Północnego Kisleva oraz Szkieletów dowodzonych przez Wampirzych Książąt. Rozpocząłem także malowanie barykad.

A w ramach przybliżania szanownym czytelnikom historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu kolejne wpisy zawierające informacje na temat kolejnych bogów rodziny Południowej: Khaina, pana morderstwa i nieumarłych oraz Ranalda, boga złodziei i oszustów, a także opublikowałem wpisy traktujące o bóstwach rodziny Północnej: Taal i Rhya, Pan Natury i Matka ZiemiaUlryk, bóg bitwy, wilków i zimy oraz Mannan, bóg mórz.

W marcu na blogu zamieściłem także recenzje zestawu Merchant's House Kit od Mini Monsters.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#155, #156, #157 oraz #158 i #159) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#54, #55, #56 oraz #57 i #58) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz