piątek, 30 stycznia 2015

Recenzja: Anirion, Wood Elf Wizard od Reaper Miniatures.

Jak już wspomniałem jakiś czas temu przy okazji recenzji modelu Roshtanda the Green, Arch Druida wymyśliłem sobie nową wersję dioramy z Magistrami Magii tym razem jednak z użyciem figurek od Reaper Miniatures.

Stąd dziś, zapraszam do relacji z rozpakowania kolejnej figurki, która na dioramie oraz w trakcie rozgrywek w Warheim FS pełnić będzie rolę Magistra Cienia władającego Magią Ulgu.

Anirion, Wood Elf Wizard zapakowany został przez ekipę z Reaper Miniatures w blister wykonany z tworzywa sztucznego i tektury, na którym umieszczono logo firmy, nazwę modelu oraz wszelkie inne niezbędne informacje. Pomimo umieszczenia wewnątrz blistra dwóch płatów gąbki, w trakcie transportu skrzywieniu uległ kostur trzymany przez maga, jednak wyprostowanie drzewca było bardzo prostym zabiegiem.

Blister zawiera odlaną wraz z podstawką figurkę Anirion, Wood Elf Wizard. Model odlany został w białym metalu. Nie zauważyłem praktycznie żadnych nadlewek, choć w kilku miejscach widoczna była linia podziału formy.

Autorem modelu jest Bobby Jackson i choć figurka oryginalnie przedstawia maga elfów, to ze względu na długi płaszcz z kapturem i dość minimalistyczne wyposażenie świetnie nadaje się również na Magistra Cienia.

Reaper Miniatures większość swoich modeli odlewa wraz z podstawkami. Tak też jest z modelem Anirion, Wood Elf Wizard, tym razem jednak nie usuwałem fabrycznej podstawki lecz wyciąłem odpowiedni otwór w kwadratowej, plastikowej podstawce 20 x 20 mm w której osadziłem figurkę.








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz