piątek, 23 stycznia 2015

Recenzja: Candles and Candlesticks od Ristuls Extraordinary Market.

Byś może szanowne państwo-draństwo pamięta, swego czasu wspomniałem o zakupach dokonanych w sklepie Ristuls Extraordinary Market. Dziś po przerwie na recenzje bitsów od Victoria Miniatures i figurek od Reaper Miniatures mam dla was prezentację zestawu Candles and Candlesticks właśnie od REM.

Zapakowana w kopertę bąbelkową przesyłka dotarła do mnie niebawem po złożeniu zamówienia, wewnątrz znajdowały się dwa bistry wypełnione po brzegi zamówionymi zestawami, z których każdy zapakowany został dodatkowo w woreczek strunowy. W kopercie znalazłem także widoczną na zdjęciu wizytówkę firmy.

Wśród zamówionych w REM produktów znalazł się także prezentowany poniżej zestaw Candles and Candlesticks.

Jak można przeczytać na stronie producenta zestaw składa się z 17 części w skład których wchodzi 10 świec i 7 świeczników.

Świece i świeczniki przed użyciem wymagają jedynie usunięcia błon pozostałych po odlewie, ja wykorzystałem do tego starą szczoteczkę do zębów, a samo usuwanie zajęło kilkanaście sekund. Aby usunąć ewentualne tłuszcze pozostałe po procesie odlewania warto też umyć odlane z szarej żywicy elementy w ciepłej wodzie z mydłem.

Zestaw z powodzeniem można wykorzystać podczas waloryzacji makiet czy jako dekorację dioram lub podstawek pod modele magów czy duchownych. Poszczególne wzory różnią się między sobą, a całość wyrzeźbiona jest w charakterystycznym dla REM nieco groteskowym stylu.

Jeśli szanowne państwo-draństwo jest zainteresowane zawartością innych zestawów od Ristuls Extraordinary Market to klikajcie TUTAJ.








Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz