środa, 11 października 2017

Warsztat: Plac Trzech Tronów, część 1.
Workshop: Square of Three Thrones, part 1.

Plac Trzech Tronów to mój wkład w październikowy Figurkowy Karnawał Blogowy, którego gospodarzem jest Bahior z bloga The Dark Oak oraz moja praca konkursowa na Bejcowe kitbasze, które zorganizował Rebe Spell.

Jest to także makieta, która będzie częścią Oldenlitz, miasta w którym toczyć się będą potyczki według zasad gry Warheim FS.

Podobnie jak inne makiety, także Plac Trzech Tronów umieściłem na pleksi o wymiarach 15 x 15 cm. W gipsie szpachlowym naostrzonym gwoździem wyrzeźbiłem bruk. Toalety zrobiłem z balsy i patyczków z zapałek, a zniszczony mur zrobiłem ze styroduru.

Temat październikowego FKB to w przerwie walk i właśnie tą scenę prezentuje siedzący w wychodku i czytający księgę żołnierz imperialny, nieświadomy dobrej zabawy, którą Nurglingi urządziły sobie na tyłach Placu Trzech Tronów.
Visible below the Square of Three Thrones is my contribution to the Miniature Blog Carnival, hosted by Bahior from The Dark Oak blog and my work on the Bejcowe kitbasze, which was organized by Rebe Spell.

First of all, it is also a model, which will be part of the Oldenlitz, a city in which the skirmishes of Warheim FS will take place.

Like other models, I also placed the Square of Three Thrones on a 15 x 15 cm plexiglass. On the poured plaster cast with a sharpened nail I carved the pavement. Outhouse I made of balsa and match sticks, and the destroyed wall is a properly worked styrodur.

The October issue of the MBC is a break in battle and this scene features a sitting on thrones  imperialist soldier reading the book, unaware of the fun that the Nurglings were setting up at the back of the Square of Three Thrones.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz