czwartek, 23 listopada 2017

Warsztat: Oldenlitz. Budynek zamożnego mieszczanina, część 7.
Workshop: Oldenlitz. Building a wealthy burgher, Part 7.

Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłem do prac nad Domem Kupca.

Po głębszym zastanowieniu usunąłem moim zdaniem zbędny fragment piętra wraz z kominem oraz kominkiem, a także usunąłem fragment dachu i wymieniłem dachówki na mniejsze, tak by pasowały do tych, które umieściłem na Trzech Tronach.
After the break I went back to work on Merchant's House.

After thinking about it, I removed a section of the floor with a chimney and a fireplace, and also removed the part of the roof and I replaced the tiles into smaller ones, so that they fit the ones I placed on the Three Thrones.



Po zakupie plastycznych farb akrylowych rozpocząłem malowanie makiety.

Każdy z poziomów pomalowałem innym kolorem i wstępnie ubrudziłem. Elewację pomalowałem na biało, a dachówki na niebiesko. Następnym krokiem będzie ubrudzenie ścian i dachu.
After buying plastic acrylic paints I began painting the model.


Each of the levels I painted in a different color and pre-stained. The facade was painted white and the tiles in blue. The next step will be to weathering the walls and roof.



Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz