sobota, 20 listopada 2010

Warsztat: Studnia.

Wczorajszy wieczór spędziłem budując studnię.

Studnia osadzona na podstawie 15x15 cm. Kamienie wydłubałem w paskach wyciętych w piance pod panele podłogowe. Belki z drewnianych listewek, a wiadro, dach i dachówki wycięte z tektury z pudełka po figurkach. Korba z wygiętego spinacza, sznur z dwóch, skręconych cienkich.

Kamyki wyznaczają teren trudny - po zrobieniu zdjęć, usunąłem kamienie przylegające do krawędzi tworząc nieregularne linie.





Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz