niedziela, 30 października 2011

Rezydencja, część 12

Zakończyłem prace nad zewnętrzną stroną Rezydencji. Wnętrze wymaga jeszcze sporo pracy ale tym zajmę się później, gdy wszystkie moduły będą już gotowe.

Rezydencja była miejscem spotkań Kultystów Chaosu i odprawiania mrocznych rytuałów. Na zewnątrz umieściłem wycięte z aluminiowej blaszki elementy, które mają stylizować Rezydencję na budynek splugawiony przez Chaos. Podczas kolejnych prac postaram się, jeszcze bardziej splugawić Rezydencję.

Obecnie Rezydencja prezentuje się następująco:



A stół, wraz z gotowymi już modułami wygląda tak:




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
ołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

5 komentarzy:

  1. Oj podoba mi się! Rezydencja wychodzi coraz mroczniej i bardziej "plugawo" w pozytywnym znaczeniu. Cały projekt jest mega! Zazdorszczę wyobraźni ;)
    Aż trudo mi sobie wyobrazić jak nasamowity efekt będzie miała makieta już po pomalowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały projekt robi WRAŻENIE! Gdzie ty to wszystko bedziesz trzymał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze :)

    @figurkowo
    Mam ten komfort, że połowę dużej szafy mogę przeznaczyć na makiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem robi niezłe wrażenie, jak to wszystko pomalujesz będzie świetne. PS: Tylko mocno sklejaj ;P.....

    OdpowiedzUsuń
  5. @Quintus
    W tych makietach szybciej coś złamiesz niż odkleisz, choć znając twoje zdolności wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...