piątek, 5 kwietnia 2013

Recenzja: Dwarven Ruins Terrain od Scibor MM.

Jako, że prace nad kompaniami Nieumarłych do Warheim FS zbliżają się do końca, powoli kompletuję modele krasnoludzkich Pogromców oraz elementy, które umieszczę na dioramie oraz wykorzystam jako tereny na polu bitwy. I tak postanowiłem kupić kilka produktów od Scibora. Przy czym pierwszym produktem, który postanowiłem zrecenzować jest zestaw Dwarven Ruins Terrain TEDR0007. Jednocześnie z góry uprzedzam, iż moja opinia na temat recenzowanego niżej zestawu jest bardzo nieobiektywna, stąd można pominąć lekturę moich zachwytów i obejrzeć zdjęcia.

(Przy okazji zauważyłem, że choć na stronie widnieje zapis "Blister contains 5 resin pieces." to w pudełku są tylko cztery elementy. Wysłałem emaila z zapytaniem na adres podany na stronie: scibor @ sciborminiatures.com i czekam na odpowiedź. A może ktoś z państwa-draństwa kupował już ten produkt?)

Elementy terenu zostały zapakowane firmowo w przeźroczysty blister, który w moim przypadku zawiera cztery żywiczne odlewy oraz ulotkę, na której poza adresem internetowym sklepu i zdjęciem figurki Minotaura niczego więcej nie ma.

Blister zawiera cztery żywiczne odlewy zrujnowanych krasnoludzkich pomników. Przy czym największy z pomników mierzy 10 cm wysokości i już w porównaniu z figurkami w skali 28 mm wygląda imponująco, a w zestawieniu z modelami w skali 15 mm, które zresztą pojawiły się ostatnio w ofercie Scibora, krasnoludzkie pomniki muszą wyglądać epicko. Zresztą także mniejsze elementy terenu prezentują się godnie i z pewnością, w połączeniu z innymi produktami od Scibora, ubogacą zarówno dioramę jak i pole bitwy.

Elementy terenu zostały odlane w żywicy, nie zauważyłem nadlewek oraz linii podziału. Za to w kilku miejscach znalazłem ślady po pęcherzach powietrza, które jednak bez problemu zalepiłem szpachlówką.

Nie ukrywam, że zestaw Dwarven Ruins Terrain spodobał mi się od samego początku i nie mogłem doczekać się zakupu, stąd i moje zachwyty nad posiadanym już produktem. Tym bardziej ucieszyła mnie dobra jakość odlewów i ciekawa rzeźba. Detale zrujnowanych pomników są ostre, a sama faktura jest zróżnicowana i dobrze oddaje zarówno wypolerowana elementy kamienia, jak i spękania czy wreszcie miejsca które zostały zniszczone silnymi uderzeniami wrogów krasnoludzkiej rasy. Uzupełnienie pomników stanowią zdobione krasnoludzkie płyty, którymi wyłożona jest ziemia wokół ruin, czy paprocie i inne detale. Choć do rozpoczęcia prac nad kompanią Kultu Pogromców z Karak Kadrin pozostało jeszcze trochę czasu, to już nie mogę doczekać malowania krasnoludzkich ruin.

Zapraszam do oglądania i komentowania!



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz