czwartek, 18 kwietnia 2013

Poradnik: Malowanie kratki na ubraniach...

Jakiś czas temu obiecałem państwu-draństwu tutorial w którym pokażę jak maluję kratę na ubraniach, w które przyodziewam bohaterów Nieumarłych kompanii do Warheim FS.


Zapraszam do oglądania i komentowania!



Zacząłem od podstaw, czyli nałożenia koloru bazowego, w tym przypadku Liche Purple, ze starej palety GW. Następnie rozjaśniłem ubrania na figurkach dodając Warlock Purple i Red Blood, także ze starej palety. Na koniec pomalowałem całość bardzo cienką warstwą washa Leviatan Purple.



Kratkę malowałem farbą Tenacle Pink, przy czym farba była dość rozrzedzona, a same linie malowałem stawiając obok siebie cieniutkie kreseczki i kropki, tak jak pokazałem to na zdjęciach Gwardzisty poniżej. Na koniec, na przecięciach linii i na wypukłych elementach rzeźby zrobiłem kropki farbą Astrononican Grey.



W fioletowych kocach w kratkach orszak Księżnej Lahmii prezentuje się następująco.



Państwo-draństwo poeksperymentuje sobie na figurkach z różnymi kolorami i wzorami, malowanie takich szlaczków nie jest trudne, a może dać ciekawe efekty.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz