piątek, 19 kwietnia 2013

Recenzja: Joseph the Wanderer II i Piąty element od Scibor Monstrous Miniatures.

Służba nie drużba... A recenzja nie zając nie ucieknie. Tak więc zapraszam państwo-draństwo do lektury kolejnej recenzji produktów od Scibor Monstrous Miniatures, dziś:

Joseph the Wanderer II i Piąty element

Jeśli mnie Alzheimer nie myli, to w pierwszym tygodniu kwietnia prezentowałem państwu-draństwu zestaw krasnoludzkich ruin (Dwarven Ruins Terrain), kto nie czytał może nadrobić. Wspomniałem wówczas o brakującym piątym elemencie zestawu oraz o tym, że napisałem emaila do SMM. Na odpowiedź nie musiałem zdyt długo czekać. Niedługo później dotarła do mnie paczka zawierająca brakujący element zestawu Dwarven Ruins Terrain oraz bonus w postaci promocyjnej figurki Josepha, które to dziś państwu prezentuję. Co do brakującego elementu zestawu krasnoludzkich ruin to polecam lekturę wspomnianej wyżej recenzji.


Zapraszam do oglądania i komentowania!





Jak informuje naklejka model Joseph the Wanderer II jest figurką promocyjną, która nie jest przeznaczona do sprzedaży. Natomiast w sklepie SMM można nabyć model Joseph The Wanderer, który różni się kilkoma detalami.

Elementy zostały zapakowane firmowo w przeźroczyste blistry, które zawiera żywiczne odlewy oraz ulotkę, na której poza adresem internetowym sklepu i zdjęciem produktu lub logo niczego więcej nie ma.

Blister z modelem Josepha zawiera dwa żywiczne odlewy składające się na figurkę oraz podstawkę z serii Squalid Ground Square Bases. Elementy zostały odlane w żywicy, nie zauważyłem nadlewek oraz linii podziału. Nie znalazłem także żadnych śladów po pęcherzykach powietrza.

Jak państwo-draństwo zauważy na zdjęciach poniżej, figurkę umieściłem na podstawce 25 x 25 mm, bowiem na takich właśnie podstawkach w Warheim FS występują modele kultystów Chaosu, a właśnie w takiej roli będę wystawiał Josepha. Model, pomimo niewielkiego wzrostu prezentuje się całkiem ciekawie, rzeźba jest wykonana z pomysłem, a detale ostre.




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz