piątek, 31 maja 2013

Podsumowanie miesiąca. Maj.

maju na blogu opublikowałem 31 postów.

Maj to koniec prac związanych z malowaniem figurek Nieumarłych. Pomalowałem bohaterów rodu Necrarch oraz Strigoi, ukończyłem także figurki Banshee Zjawy

Ponadto na blogu opublikowałem zdjęcia Nieumarłych kompanii z komplecieUpiorówCzarnych Rycerzy oraz Graveira, Gnilca i Stregoicy.

Przygotowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#113#114 oraz #115 #116), oraz Subiektywne podsumowania tygodnia (#11#12 oraz #13 i #14) na Wrotach.

A przy okazji prac nad podręcznikiem do Warheim FS w maju pojawił się wpis w którym pokazałem graficzne zmiany jakie pojawią się w kolejnej edycji, opublikowałem wstępne zasady Motłochu oraz reguły związane z Małpą. Pojawiło się także kilka zmian w zdarzeniach losowych oraz wpis poświęcony przygotowaniu pola bitwy.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz